Comparison of Adjectives - Exercises for Advanced Learners of Serbian Language

Are you an advanced learner of Serbian language and you need some challenging exercises to practice your skill ? Then this is the right post for you. 


Use the right form of comparative or superlative:

1) Moja devojka je ______  (lep) od tvoje.
2) Nikad mi nije bilo ______ (dobar) nego sada.
3) Ana je moja ______ (dobar) drugarica.
4) Žuta paprika je _____ (ljut) od zelene.
5) Ovo ćebe je _____  (mekan) koje imam.
6) Ana je visoka, ali njena sestra je još ______ (visok).
7) Taj film mi je ______  (interesantan) od istoimene knjige.
8) Dijamant je ______ (tvrd) od bisera.
9) Ona je ______ (popularan) devojka u našoj školi.
10) Tvoji roditelji su ______ (tolerantan) od mojih.
11) Kada se ošišam, kosa će mi biti ______ (kratak) nego tvoja.
12) Na maturskoj večeri, _____ (veseo) je bio naš razredni.
13) Biće mnogo _____ (loše) nego što je sada.
14) Obuci se ______ (toplo), napolju je hladno.
15) Ti si _____ (lud) nego što sam mislila. 



Reminder: suffixes for making comparison in Serbian language are - ji, -iji, -ši.
Although, this rule is note very useful, because there are many letter alternations and several exceptions.



To check your answers, write to 
Serbian Teacher Online
kratkeprice@gmail.com

Lidija Novakovic Lagrini 


Share:

0 comments:

Post a Comment